erwin 04-03-09 17:18:48

die crossen in duitsland zijn misschien wel mooi maar wel n ander regelement als ik het goed lees bv spatlappen aan sprinters katalysator ,handrem op je auto en geluukig een FIA goedgekeurde overal en maar 3x starten per klasse en de snelste 3 van je klasse naar eeen soort super finale (dus nog minder rijden) maar verder mooie wedstrijden met veel harde banen en (gelukkig) weinig zandbanen
groeten Erwin

Rene 04-03-09 16:52:49

Het enigste wat veranderd is dat ze nu een keer gaan kijken of alle auto's wel volgens het regelement zijn omdat dat gevraagd is door een aantal coureurs uit de toerwagenklasse en ook gemeld is op de vergadering en briefing
Dan moeten ze niet gaan roepen dat het vriendjespolitiek is bij de TC het is van te voren netjes gemeld , het geldt voor allemaal
Iedereen moet zich houden aan dit regelement dus moet je gewoon zorgen dat je auto eraan voldoet want als je zelf al weet dat het niet in orde is, ja dan kan je wel roepen ze zoeken in het regelement nee het staat er al jaren alleen nu gaan ze er op letten


wrak 04-03-09 16:14:27

allen de manier van lezen is verduidelijkt de regels maken de rijders zelf op je klasse vergadering moet je er wel naar toe gaan.
vorig jaar is er gevraagd door de rijders of de regels strenger gehandhaafd konden worden en tijdens een briefing zijn de toerwagens coureurs appart geroepen en is hun verteld dat ze het boek/cd-rom nog maar eens goed moesten lezen.
dus er is niks veranderd.

pieter 04-03-09 12:20:25

ze hebben niks veranderd het stond het er altijd al zo in.maar de 1 lees het anders dan de ander.

Rene 04-03-09 10:43:38

Ik heb alle genoemde punten nog 's doorgelezen in het regelement maar deze stonden toch allemaal al vermeld dus in principe is er toch niets veranderd als je auto toch voldoet aan die eisen is het toch goed of zie ik dat nou verkeerd en volgens mij is dat regelement al jaren hetzelfde dus is dat voor de rijders die verleden jaar ook reden toch geen probleem

600 04-03-09 09:09:47

Als ze zo blijven zoeken in het reglement toerwagens weet ik wel dat er een aantal gaan stoppen met NK wedstrijden. Dan krijg je weer te weinig deelnemers om een NK te mogen houden.
Heb je het dan voor elkaar. In de tijd van Kormelink was het ook altijd wat. Nu gaan ze van de TC zelf de rijders gek maken.

 Jan-Cor 03-03-09 23:25:14

@Henry,

Jazeker zijn er voor standaard en tourwagens veel mogelijkheden. Maar let er wel op, in NL zijn proflexen toegestaan in de standaardklasse en in Duitsland niet!

Ik rij al meer dan 10 jaar in Duitsland en Nederland en er zijn hele mooie wedstrijden en het is er altijd erg gezellig.

Peter-Jan 03-03-09 22:13:19

Is echt belachelijk om zo laat in de winterstop nog een aanpasing tedoen in het regelement.
De meeste hebben hun auto inmiddels klaar ook natuurlijk in de lak kun je weer aan het slijpen enz.Zo maken ze het het er niet aantreklijker op om NK tegaan rijden.Als het zo door gaat gaan ze ten onder aan hun eigen succes

600 03-03-09 21:24:16

Het is gewoon belachelijk om een maand voor de NK nog een zogenaamde verduidelijking te maken op het toerwagen reglement. Het reglement stond al vast. Dan moet de TC nu niet ineens een Annexe J Art toe gaan voegen. Maar ja als de mannen bij de TC de concurrentie van hun idool zo op deze manier willen pakken kunnen we maar beter stoppen. Vriendjespolitiek tussen coureur en mensen uit de TC hou ik niet zo van.

 eric 03-03-09 21:10:09

he bikkel dan moet je wel buiten slaapen je snurk te hard ha ha

<< < 710 711 712 713 714 > >>
Zoeken