Nathalie Potkamp 30-04-15 11:43:07

Vanwege de goede service hebben wij voor de 2de keer een hok besteld.Ongelofelijk, vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag voor de middag hadden we het hok in huis.Ik wil met name Bianca bedanken voor het fijne contact, meedenken, goede advies en het snelle leveren.In 1 woord SUPER!!!


Reactie:
Hallo Nathalie

En dat na zo'n lange tijd.
Bedankt voor de feed back en graag weer tot een volgende keer

Mvrgr
Bianca

Ellen 28-04-15 17:23:34

Leuke producten,Twee maal bestelling geplaatst alleen heeeelll lang moeten wachten.Heel vaak krijgen ze wat je besteld hebt niet binnen moet je weer wat anders uitzoeken, zijn nu drie weken verderAls het goed is word het morgen geleverd.Maar dit is de laatste keer dat ik hier bestel.Erg jammer de producten zijn leuk maar andere site hebben het ook en vaak ook goedkoper.


Reactie:
Goedemiddag

Helaas kunnen de ruim 50000 produkten die wij aanbieden niet allemaal bij ons op voorraad zijn en zijn wij daardoor ook vaak afhankelijk van de leveranciers.
Die zomaar ineens assortimenten aanpassen, zonder ons te informeren.
Helaas hebben alle winkels hier "last 'van.

Wij hebben 3 winkels helemaal volliggen, dus voldoende assortiment welke direct uit eigen voorraad leverbaar is.

Jammer dat u niet tevreden bent.
Maar begrijpelijk als dit al 2 x is voorgekomen.
Nogmaals onze excuses.

Mvrgr
Bianca

Sharida 24-03-15 16:35:53

Leuke producten ontvangen.
Helaas kan ik niet helemaal positief zijn en heeft het een aardige tijd geduurd voordat we de spullen hadden ontvangen.Tijdens het bestellen heb ik met 'autofill' mijn gegevens ingevuld, maar dit niet goed gecheckt, waardoor mijn huisnummer niet automatisch werd ingevuld. Toen ik na een week pas de bevestiging op mijn mail kreeg, zag ik pas dat mijn huisnummer miste. Ik heb meteen ingelogd op de website en mijn adresgegevens aangevuld, hierna direct voor de zekerheid een mailtje er achteraan gestuurd dat ik had gezien dat mijn adres niet volledig was en nogmaals mijn juiste adres doorgegeven. Weer een week later had ik nog steeds niets gehoord en heb ik een tweede mailtje gestuurd dat ik mijn bestelling nog steeds niet had ontvangen. Na twee dagen kreeg ik een reactie dat ze mijn bestelling graag diezelfde dag wilden versturen maar dat mijn huisnummer ontbrak (die ik dus al meer dan week ervoor had laten weten), dus mailde ik binnen een kwartier nogmaals mijn volledige adresgegevens. Het heeft echter alsnog drie dagen geduurd voordat het pakket verzonden was.Al met al heeft het dus bijna drie weken geduurd voordat mijn bestelling binnen was.
Het was fijner geweest als vanuit Pets Dream iets meer initiatief was getoond om mijn bestelling te kunnen afronden.


Reactie:
Goedemiddag Sharida

U heeft helemaal gelijk. In uw geval ging alles mis wat er mis kon gaan.
De bestelling kwam niet goed door, waardoor wij pas enkele dagen later de betaling aan uw order konden koppelen. Vervolgens bleek het loopwiel niet meer bij ons in de winkels op voorraad te zijn en moest deze besteld worden.
Ook bij Karlie liepen zij achter met de bestellingen, waardoor we langer op de bestelling moesten wachten dan normaal.
Helaas kan er later geen huisnummer meer aan een order worden toegevoegd, dat is uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk.

Maar gelukkig heeft u alsnog uw volledige bestelling mogen ontvangen.
En hopelijk heeft uw huisdier er in ieder geval nog heel lang plezier van.

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.
Maar waar mensen werken worden er fouten gemaakt.
En gelukkig gaat het in de meeste gevallen gewoon wel goed en wordt er binnen de gestelde termijn geleverd.

Met vriendelijke groeten en hopelijk nog wel tot een volgende keer
Bianca van den Reek

Louis 21-03-15 11:58:46

Bianca,
Bedankt voor je tijd, een bedrijf waar klantvriendelijkheid echt voorop staat. leuke dingen te koop, niet duur. en heb je een vraag dan bel je gewoon even...
Ga zo door! Ik ga zeker vaker bestellen.
Groetjes Louis

Mike 18-03-15 21:19:19

had gebeld voor kennelpanelen. Super geholpen en snelle levering

Familie Voermans 17-03-15 23:27:36

Goededag

Ruim een week geleden heb ik jullie gebeld over informatie
over hamsterkooien.
Na een goed advies heb ik de dure en veel te kleine
kooien teruggebracht naar de vorige winkel.
Bij jullie heb ik ruim twee keer zo
grote kooien gekocht en deze waren niet veel duurder als die kleine kooien.

Alles wisten jullie ons te vertellen over de Syrische hamster, zeer vakkundig
advies hebben wij van jullie mogen ontvangen. Hier hebben we te maken met echte
dierenliefhebbers.
Onze kinderen hebben nu beide de hamsters genaamd Jason
(glazen kooi) en Chanel en ze vinden het geweldig!

Bedankt en ga zo door!

Fam. Voermans

Krien van Dijke 11-03-15 21:12:30

Ze doen wat ze afspreken, kom hier zeker nog eens terug!

elies 06-03-15 19:54:21

Hele snelle levering bedankt alvast

Thea Riemens 04-02-15 22:22:22

Beste BiancaIk wil je mede namens papa Joepie en mama Nikita bedanken voor al je liefdevolle adviezen bij het groot brengen van hun eerste nestje valkparkieten. Ik vond het een spannende tijd en waardeer het dat mijn telefoontjes jou nooit teveel en altijd gezellig zijn. Dit ondanks je drukke bestaan.Pa en ma vormen nu met hun vier kinderen een leuk gezinnetje waar wij heel gelukkig mee zijn.Heel veel groetjes, Thea.

Petra 31-01-15 14:10:51

Hele snelle levering, mooie mand voor een prima prijs. Top geregeld!

1 2 3 4 5 > >>
Zoeken
Terug naar homepage
 



- Webhosting vanaf € 1,95
- Wordpress in een handomdraai
- Telefonisch bereikbaar
- Gratis verhuisservice
Klik hier en begin

-20+ jaar ervaring
-Grootste aanbieder van Nederland
-Gratis SEO-check
Klik hier voor gratis en vrijblijvend advies