Truus 30-11-09 12:12:19

Hallo lieve mensen
Wat een geweldige dag hebben wij mogen meemaken in Hoensbroek. Wij hebben daar veel warmte en genegenheid voor elkaar mogen ervaren. De nieuwe groep had een geweldige dag voor alle groepen van Geloof en Licht georganiseerd zodat we elkaar konden leren kennen. Vanuit Volendam was het een flinke afstand maar het was zeer zeker de moeite waard. Nieuwe mensen ontmoet van de groep van Hoensbroek en vele bekende mogen begroeten en spreken. Bij deze nogmaals onze hartelijke dank aan Mandy en haar coördinatieploeg voor de organisatie van deze grandioze dag en hopelijk tot een heel snel weerzien.
Liefs Truus

Truus 16-11-09 11:17:51

Hallo Lieve mensen
Graag wilde ik jullie even laten delen in het plezier wat wij hebben in onze groep in Volendam.
Vorige maand tijdens de maandelijks bijeenkomst van Gods Pareltjes in Volendam het huwelijk gevierd van één van onze leden (en mijn dochter) Irene en haar Robin met bijna 70 aanwezigen. Het was een perfecte middag waarbij iedereen intens genoot. Gisteren bij onze november bijeenkomt hebben we met elkaar nog nagepraat over het mooie feest maar….. ook de vreugde gedeeld dat er een tweede groep van Geloof en Licht komt in Noord-Holland. We hebben kennis gemaakt met de pianist die gaat spelen in Haarlem. Hij was met Trudi (zij gaat de groep beginnen in Haarlem) meegekomen om ons te helpen omdat onze vaste muzikanten verhinderd waren.
Ons wereldwijde jaarthema, “Een volk op weg met Mozes”, beleef ik nu zeker zeer intens. Wij zijn ook op weg...met “Geloof en Licht” en met Gods hulp komen we steeds verder. Net als Mozes.
Veel liefs namens alle Parels uit Volendam
Truus

Hilda 03-08-09 13:42:10

Hallo vrienden,
Ik heb een verslag over het celebratefestival naar Marie-Anne gestuurd om in het Lichtpuntje te plaatsen. Helaas heb ik geen foto's gemaakt. Kunnen jullie haar daarmee helpen?
Het gaat nog niet zo goed met haar, heeft ze mij geschreven, dus we zullen voor haar bidden.
En ook vraag ik jullie gebed voor Hanneke en Adriaan Kwekkeboom, voor kracht en spoedig herstel.

Moses 07-05-09 22:09:47

Een gebed van een ellendige ,waneer hij bezwijkt en voor de Here zijn klacht uitstort Psalm 102 is het zelfde als een gefluit in de wind rotterdam 2009vr

Hilda 02-05-09 11:53:35

In gebed zijn we bij diegenen die afgelopen week het drama in Apeldoorn hebben meegemaakt en bij degenen die familie en vrienden hebben verloren.... Woorden schieten tekort!
Moge de Here u allen nabij zijn en sterkte en kracht schenken voor de komende periode.

 Wiel en Jose Gotwalt. 30-04-09 12:04:15

Hallo lieve mensen;
We hebben altijd een warm hart gehad voor mensen met een handicap,een vriendin van ons heeft ons 3 maanden geleden mee genomen naar Geloof en licht Gemeenschap Maastricht''De zeesterretjes'' Dit was een ongeloofelijk mooie ervaring voor ons,dit samen zijn was zo mooi,samen zingen,kopje koffie drinken samen de Eucharistie vieren,dit heeft me zo aangegrepen de geloofsbeleving van de kernleden ongeloofelijk!!! zo puur en zo eenvoudig,daar heb ik Gods aanwezigheid duidelijk ervaren.
Heb heel groot respect voor de leiding van deze gemeenschappen,en ik hoop en bid dat wij hier nog heel lang aan mogen deelnemen.
Wij bidden deze gemeenschappen en in het byzonder de zeesterretjes en de leiding Gods rijke zegen toe.
Allerhartelijkste groet en liefs van ons;
Jose en wiel Gotwalt;Maastricht

Nicoline 19-04-09 21:04:12

Ik heb altijd al een 'zwak' hart gehad voor mensen met een handicap, maar de klap op de vuurpijl, was wel het optreden van Gods Pareltjes op de Open Dag in Haarlem. Ik heb pastoor Niesten al per mail benaderd, dat ik (indien in mijn vermogen ligt) graag wil helpen met het opzetten van zo'n groep in Haarlem. Samen met mijn beste vriendin hadden wij voor die dag de taak om op de kinderen te passen (helaas niet zo druk, maar volgend jaar BETER). Leuk om de reactie van Truus te lezen over dezelfde dag. Verder wil ik alle groepen, zowel binnen- als buitenland, GOD'S OVERVLOEDIGE ZEGEN SCHENKEN VOOR DIT GOEDE WERK. Wie weet kom ik een keer (samen met Mireille en Eveline???).

Truus 18-04-09 22:57:37

Via dit gastenboek even laten weten wat voor een fantastische dag we hebben gehad vandaag.
Met een aantal van Gods Pareltjes waren wij te gast op de regionale dag van de katholieke charismatische vernieuwing. In het kerkcentrum van de St. Jan de Doper in Haarlem waren naast Wim Du Plessis die inspirerend gesproken heeft over “God als Vader”. Hij liet tot slot het filmpje zien van Dick Hoyt die samen met zijn gehandicapte zoon de zwaarste triatlon die er bestaat doet. Zeer indrukwekkend. Er was iemand die Celebrate heeft aangeprezen en onze Koos Klok heeft op een fijne manier Geloof en Licht gepresenteerd. We hebben liedjes gezongen en de mime gedaan van de gebarsten kruik. Iedereen was enthousiast en we hebben zelfs voorzichtig al mensen horen zeggen dat ze ook zo’n gemeenschap willen op gaan richten als ze daar de steun voor krijgen. Wie weet. Wij hebben het in iedere geval als een zeer waardevolle, inspirerende en vruchtbare middag ervaren.
Veel liefs Truus

 Leo en Marianneke Lambrechts - 14-04-09 19:36:52

Hallo allemaal,

Voor het eerst hebben we jullie site eens helemaal bekeken.
Het ziet er prachtig uit en de mooie foto's herinneren ons weer aan de tijd dat we zelf met Léon bij Geloof en Licht waren.
Met Léon gaat het prima en hij wordt nu 33 jaar.
Hij is heel gelovig en dat is nog steeds hetzelfde gebleven.
We wensen jullie veel succes en denken met een goed gevoel terug aan de tijd bij jullie.

Moses 04-03-09 21:03:38

Thessalonicenzen :1,2 en 3
Paulus, Silvanus en Timotheus aan de gemeente der Thessalonicenzen in god ,onze Vader en den Here Jezus Christus ;genade zij u en vrede van god , den Vader ,en den here jesus Christus
Wij horen God te allen tijde om te danken broeders,zoals gepast is ,omdat uw loof zeer toeneemt en uw aller liefde jegens elkander sterker wordt, zodat wij zelf over roemen bij de gemeente Gods vanwege uw volharding en uw geloof onder al uw vervolgingen en de verdrukking, die gij doorstaat

1 2 3 4
Zoeken
Terug naar homepage